بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

جرعه ای از آسمان مهمانمان کن



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

نظرات  (۶)

این طرح ا رو از کجا میاری منم میخوام
پاسخ:
سلام ملک
چه عجب از این ورا
سفارش پذیرفته می شود

 

از زمین بگسل

اگر بر آسمان می بایدت ...

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۱ فرشته محمدی
ما را در آسمان خدا راهمان دهید
من قول میدهم که: "به جایی نمی پریم..."
پاسخ:
زیبا بود
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۸ ریحانه رهبر
سلام ببخشید اینو میگم ولی اگه جای شما بودم لینک حامد زمانیو از وب سایتم حذف میکردم .
کاش می شد حقایق رو گفت
پاسخ:
سلام 
من با ایشون در ارتباطم میشه روشن تر صحبت کنید.
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۳ ریحانه رهبر
سلام

من هیچ وقت قصدم این نبوده که قضاوت کنم حتی اگه چییو از نزدیک ترین کسم بشنوم که خودش دیده

راستش وقتی خواستم اون نظرو بدم تنم لرزید و یاد اون حدیث افتادم که مضمونش اینو میگه:

هیچ وقت در مورد کسی قضاوت نکن شاید امروز صبح توبه کرده باشه

من نزدیک ترین کسم با اشون دوست صمیمی بوده. ولی خداییش میترسم حرفی بزنم که الان ممکنه دیگه این مورد نباشه
پاسخ:
من نمی دوننم منظورتون چیه ولی من که تا به حال ازش بد نشنیدم 
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۲ ریحانه رهبر
امید وارم که هیچ ووقت هم بد نبینین

نمی دونم یه خصلتی که همیشه ازش میترسم انجام بدم  همین قضاوته که نمیکنم
چون هیچ وقت از زمان حال و حتی همین ثانیه هاش اطلاع ندارم والا میگفتم. فقط خواهشا به خودشون نگید که دلخووری ای پیش بیاد

پاسخ:
به نظرم میرسه که اصلا نیاز به ذکر نبود این مسئله

و من الله توفیق
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی