بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

قرار بود دلم را حرم نگه داری



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

بی سنگر

نظرات  (۱)

ازما عجیب نیست دعایی نمیرسد

از تحبس الدعا که صدایی نمیرسد

ما تحبس الدعا شده نان شبهه ایم

آنجا که شبهه است عطایی نمیرسد

پر باز میکنم بپرم  میخورم زمین

بال وپر شکسته به جایی نمیرسد

باید تنم پی سپر دیگری رود

با روزه های ما به نوایی نمیرسد

بادست خالی ازچه پل دیگران شوم

دستی که وقف شد به گدایی نمیرسد

ای میزبان فدای تو و سفره چیدنت

آیا به این فقیر غذایی نمیرسد؟

من سال هاست منتظر یک ضمانتم

آخر چرا امام رضایی نمیرسد

از من مخواه بیش از این زندگی کنم

وقتی برات کرب وبلایی نمیرسد

 

علی اکبر لطیفیان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی