بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

بدرقه کجاوه های نور/به سفارش



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

بی سنگر

نظرات  (۷)

نتیجه زندگی چیزهایی نیست که جمع می کنیم ،قلبهایی است که جذب می کنیم
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۶ محمدعلی۰۰۰
سلام
یه سوال خیلی خیلی مهم
شماباخودتون شرط گذاشتیدجواب نظرات روندید ایا????
اخه خیلی وقته که نظراتی که حتی جواب هم داره روشماجواب نمی دید
کسی که نظرمی ذاره توی یک وبلاگ یاسایت منتظر جواب نویسندس...
این ازمن...
پاسخ:
سلام. چند وقته سرم شلوغه شرمنده
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۸:۱۰ محمدعلی۰۰۰
بازم سلام
خوب من دیگه تااینجاش و فکرنکرده بودم اخه بعضی ازسوالاکه پرسیده می شه واقعابایدجواب داده بشه مثلامثل اون که من دررابطه بادارالولایه پرسیدم بعدشما گفتیدسنتوبگوتابرنامه هاشو برام توضیح بدید من سنمو گفتم ولی جواب داده نشد
نمی دونم شاید حق باشما باشه وقتی ادم سرش شلوغه حوصله ی جواب دادن نداره حوصله ام داشته باشه قطعاوقت نداره
به هرحال امیدوارم تندنرفته باشم????نمی دونم اخه بعداز ۱ماه سرزدن لجم دراومد????البته اونقدر م بی کارنیستم که هرروز سربزنم
به هرحال موفق باشید
یاعلی۰۰۰
پاسخ:
 خسته نباشید  این وبلاگ شخصیه نه دارالولایه سوالاتتون رو در وبلاگ دارالولایه مطرح کنید gsalman.blog.ir
خیلی بیکاریا نکنه میخای بری...................
پاسخ:
شاید از نظر شما بیکاری باشه
ولی اگه قسمت بشه میرویم
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۱ فرشته محمدی
سلام
خوشا به سعادتتون
سلام ما رو هم به شهدا برسونین
دستتون درد نکنه بابا عجب جواب دهن پر کنی دادید....پس میبینمتون.........یاعلی
دعای روح بخش عرفه ساعت 3 بعد از ظهر سی و سه پل رودخانه خشک زاینده رود............التماس دعا یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی