بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

بهترین جمله؟

بهترین جمله از نظر شما؟



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

بهترین جمله از نظر شما؟

بی سنگر

نظرات  (۱۴)

۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۴:۴۶ طوفان خیز . مُنَفِّس

در را بسته ایم

تا بگوییم

حتی اگر دیوار ندارد

صاحب که دارد !

۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۱ نازنین ابراهیمی

سلام.

 

فالبداهه وشاید ضعیف...

 

ازاون روزی که رفتی این دل من،همش پشت در خونت نشسته

و داره میزنه در تا ببینه تورو ازپشت این درهای بسته

۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۷:۱۳ فرشته محمدی
تک بیت:
یا صاحب الزمان(عج)

خانه ی ویران من در بوستان عشق توست
منتظر هستم بیایی باز و آبادم کنی
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۱ مهرنــــــــوش عنایتی

درسته که بارون میباره...

امـــــــــا...

چتره ما فقط خـــــداست..

پاسخ:
ممنون اما چه ربطی داشت؟
دراین دیار هیچ گاه به در بسته چشم ندوزید‏!‏‏!‏ یاراهی خواهیم یافت یاراهی خواهیم ساخت.....یادم نمیاد جمله ازکی بود ولی خوشم اومده ازش........هه‏!بالاخره منم تونستم ی جمله درست بگم‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏ مثلا اگه این به ذهنم نمیرسید میگفتم: هیس درها فریاد نمیزنند‏!‏‏!‏        کلا درگیرم‏!‏
به این جمله هاهم قراره آفرین گفته بشه؟؟آیا؟
پاسخ:
صد افرین
پس قراره صد آفرین گفته بشه آیا؟؟این همه جمله قشنگ پ چرابه یکیشون ی ابراز نظری نکردید؟؟ذوق هنریشون کورشد بیچاره ها از جمله خودم‏!‏‏!البته من ازهمون اولم ذوق هنریم کور بود.....کلا مرگ برآمریکا‏!‏‏!‏
۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۱ محمد مهدی زمانی

سپید «طوفان خیز . مُنَفِّس» خیلی زیباست... درسته آیا؟

امیدوارم به جملات برتر اهمیت داده بشه ...

حداقل همون آفرین!!!

همون که عطر یاس گفته !!!!

پشته درایه بسته یه منتظر نشسته ..............میدونم عالی بود نمیخاد هزار آفرین بهم بگین..............
پس چرا 100 آفرین بهم نگفتین من اعتراض دارم مسئولین رسیدگی کنن
سلام به دوستان
شعر خ محمدی و عطر یاس رو بیشتر پسنیدم
چون عطر یاس به راهی به غیر از درب بسته اشاره داشت که شاید راهی به جز درب بسته باشد
و خانم محمدی هم به بوستان عشق و ویرانه اشاره داشتند که بنده این دو را بیشتر پسندیدم
خسته شکسته ام و به سختی رسیده ام/پشت درم بگو که مرا تو بیاورند
پاسخ:
در ضمن جمله منفس هم خوب بود و به بالایی ها اضافه شد
کاربران گرامی  ایشون فعلا روزه سکوت گرفتن‏!ولی جای بسی امیدواریه که کامنتاتاید میشه‏!‏‏!‏‏!شمامنتظرید استاد ناصحی بیان تابهشون آفرین بگید آیا؟؟؟.......ولی کلا مرگ بر منافقین وکفار
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۶ فرشته محمدی
سلام

جدا از آفرین و صد آفرین
این نوع نوشتن رو دوست داشتم
کار جالبیه
یه پیشنهاد:
به جای آفرین و صد آفرین گفتن، هر جمله ای که به نظرتون از مابقی جملات زیباتر بود رو توی همون طرح مربوطه وارد کنید به عنوان نتیجه ی کار...
چیزی بود که به ذهن من رسید

درپناه حق
یاعلی
پاسخ:
سلام خودم بر این تصمیم بودم  هنوز وقت نکردم ممنون
سلام وب زیبایی دارید موفق باشید‏!یاعلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی