بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

یادش بخیر برنامه پدران اسمانی/به مناسبت تولدم 3 اذرماه



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

بی سنگر

نظرات  (۶)

۰۳ آذر ۹۲ ، ۰۹:۳۴ فرشته محمدی
سلام

تبریک میگم

امیدوارم که عمر پربرکتی داشته باشید
زندگیتون آسمونی

در پناه حق
پاسخ:
ممنون
سلام

تولدتون مبارک.

ارزوی سلامتی و خوشبختی براتون دارم....

نفرینتونم نمی کنم که 120 سال عمر کنید. عمری که با یاد خدا بگذره هر چند کوتاه بهتره. البته این نظر منه.

موفق باشید.
پاسخ:
ممنون
مردمان، فراوان، از کوتاهی عمر نالیده اند.

همه در شکایت اند از عمری که چه کوتاه است و چه می‌گذرد هم‌چون برق و باد!

تا تکانی بخوری روز است که از پس روز می‌رسد و هفته از پس هفته و بر همین رسم و همین راه ماه و سال.

تا سال‌های جوانی را میانه‌ی انتهای درس و ابتدای شغل مزه کنی، سی‌سالگی می‌رسد که اولین ضربت است؛

و بعد چهل‌سالگی که در فرهنگ سنتی تقریباً پایان راه است، و از پس آن، نگاه در آینه به سپیدی موها و انبوهش چین‌ها و افزایش کاستی‌ها و سرعت در سراشیب زوال.

این قافلة عمر عجب می‌گذرد!

در قصص است که نوح نهصد سال عمر کرد و خانه‌ای داشت کوچک. گفتند چرا خانة بزرگ نکردی؟ گفت اگر می‌دانستم که عمر چنین کوتاه است همین نیز نکردمی!

عمر برف است و آفتاب تموز!

سلام
تبریک میگم
در پناه حق...
پاسخ:
یا علی
۰۵ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۷ فرشته محمدی
سلام
جناب آقای شمسایی(گرچه فامیلی خودتون نیست) حرف هایی که زدید درست...اما گفتنش توی تبریک تولد به نظرم زیاد خوشایند نیست...!
من که یه لحظه سنگ کوب کردم
گویند: هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد
و به نظر من عرضتون مناسب این زمان نبود
البته با عرض معذرت، قصد جسارت ندارم...
یاعلی
پاسخ:
موافقم
۰۵ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۳ فرشته محمدی
راستی به روزم
دعوتید
سلام...

غرض بنده فقط تبریک گفتن نبود!
بنظرم این اختلاف نظر ناشی از اختلاف سلیقه است وگرنه بنده به دیگران هم به این شکل تبریک گفته بودم
به هر حال از هدایت (نه جسارت) وتذکرتون ممنونم
سعی میکنم بیشتر دقت کنم به: "هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد"
از آقاسیدعزیز هم عذرمیخوام اگه خوششون نیومد،ایشالا سال آینده جبران میکنم!

در پناه حق...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی