بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

دل تنگم آقـــــــــا جون



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

نظرات  (۶)

۳۰ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۰ ناشناس.................................................................آشنا

همه رفتن کربلا حتی مادرم ........

اما کسی مرا با خودش نبرد


به خودم می گویم کاش   لااقل   دلم را برده بودید

چون بد جور تنگ شده...........

۳۰ آذر ۹۲ ، ۲۱:۲۶ فرشته محمدی
خوب میدونی که دلم شده تنگ کربلای تو...
من می میرم وقت خدافظی با دونه دونه زائرای تو...
 خوشا به حال خیالی که در حرم مانده 
 و هرچه خاطره دارد از آن محل دارد ... 
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۰۰ ریحانه رهبر
من واقعا عکس هایی رو که میذارید دوس دارم
پاسخ:
سلام عکس نیست    طرح نوشت
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۰:۱۷ ریحانه رهبر
بله طرح نوشت رو میدونم. منظورم عکس هایی هست که تو طرحتون استفاده میکنید
پاسخ:
سلام    ممنون
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۵:۴۳ فانوس جزیره ...
دردهایم به تو نزدیک ترم کرده طبیب
حرفم این است که یک وقت مداوا نشود!

سلام علیکم
عزاداری ها قبول ان شاالله ...
التماس دعا ...   
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی