بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

و من

سلام خدمت دوستان گرامی


جا داره از تمام مخاطبان وبلاگ تشکر کنم بابت سر زدن به و بنده

و عذر خواهی از اینکه نمی تونم به وب هاشون سری بزنم  این چند وقته خیلی درگیری کاری و غیر کاری دارم کلا ذهنم مشغوله التماس دعا

یا علی



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

سلام خدمت دوستان گرامی


جا داره از تمام مخاطبان وبلاگ تشکر کنم بابت سر زدن به و بنده

و عذر خواهی از اینکه نمی تونم به وب هاشون سری بزنم  این چند وقته خیلی درگیری کاری و غیر کاری دارم کلا ذهنم مشغوله التماس دعا

یا علی

بی سنگر

نظرات  (۳)

۰۶ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۳۵ حسین صادقی
سلام
به بی نشان دعوتید
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۴۷ فرشته محمدی
و شما
امیدوارم هر چه زودتر به صحنه پرمخاطب وبلاگتون برگردید

در پناه حق
پاسخ:
سلام
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۲ فرشته محمدی
و علیکم السلام بی سنگر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی