بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

سلام

سلام

من اهل نوشتن نیستم.
نه اینکه اهلش نباشم.
بلد نیستم.
نه اینکه بلد نباشم.
نمی تونم.
نه اینکه نتونم.
نمیشه.
اصلا ولش کن...
شاید بهتر باشه با زبان تصویر با هم صحبت کنیم...
بالاخره اینم یه مدل برا خودش
دوست دارم نظراتتون رو راجع به این مدل بشنوم
ممنون
بی سنگر



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

سلام

من اهل نوشتن نیستم.
نه اینکه اهلش نباشم.
بلد نیستم.
نه اینکه بلد نباشم.
نمی تونم.
نه اینکه نتونم.
نمیشه.
اصلا ولش کن...
شاید بهتر باشه با زبان تصویر با هم صحبت کنیم...
بالاخره اینم یه مدل برا خودش
دوست دارم نظراتتون رو راجع به این مدل بشنوم
ممنون
بی سنگر

بی سنگر

نظرات  (۳)

بهترین روایت ، روایت دید است که با روایت دید میتوان کامل دید...

روایت تصویر هم گویای متن است و هم نشان دهنده ی آن...

بنابراین این زبان بهترین زبان گفتاری است!!..

پاسخ:
به نظرم یه بار دیگه این مطلب رو باید باز نویسی کرد.!
سلام.
منم نظرم هیچ فرقی باعاشق شهادت ند
اره.البته امام خامنه ای هم گفتند با استفاده از هنر مطلب خودتون رانتقال بدید البته کار سختی که امید وارم موفق بشیند
پاسخ:
به به بالاخره اقا محمد هم سری به ما زدند
خوشحال می شوم کمکم کنید...
یا علی
بی سنگر
سلام جالبه که میخاهید با زبان تصویر حرف بزنید با حاله پدیده نادر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی