بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

اینجا چقدر سنگ صبور سفید هست



دریافت
مدت زمان: 6 دقیقه 7 ثانیه 

به یاد زنده یاد میثم کامیابی فرد

روحش شاد یادش گرامی

ساگردش نزدیکه

اونایی که دیدن کلیپ رو اگه می شناسن میثم رو لطف کنن اگه خاطره دارن برام پست بزارن 

اونایی هم که نمی شناسن برداشت خودشون رو لطف کنن

قرار بود دلم را حرم نگه داری/یقین که با دلتان خوب تا نکرده دلم



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر



دریافت
مدت زمان: 6 دقیقه 7 ثانیه 

به یاد زنده یاد میثم کامیابی فرد

روحش شاد یادش گرامی

ساگردش نزدیکه

اونایی که دیدن کلیپ رو اگه می شناسن میثم رو لطف کنن اگه خاطره دارن برام پست بزارن 

اونایی هم که نمی شناسن برداشت خودشون رو لطف کنن

قرار بود دلم را حرم نگه داری/یقین که با دلتان خوب تا نکرده دلم

بی سنگر

نظرات  (۱)

سلام

دل را به دست پنجره فولاد داده ایم
اینجا برای هر دل بسته کلید هست...

خیلی عالی....
خوشحال میشیم بیشتر از این کلیپ ها بذارید.چون ما نبودیم که از پخش زندش فیض ببریم

روحش شاد
پاسخ:
اینجا برای هر دل خسته امید هست

ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی