بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

دلهای مردم دست خداست



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

بی سنگر

نظرات  (۷)

سلام 
یعنی شما این مطلب رو واسه دله خودتون گذاشتین توی وبلاگ یا قصد تبلیغ داشتین یا کلا چی؟ 
به دلتون برات شده به ایشون رای بدین یا نه انتخابتون هدفمند بوده. چرا فکر کردین ایشون اصلحن یا حرفای رهبری به ایشون برمی گرده؟ 
فکر کنین من در انتخاب ایشون دلیل کافی لازم دارم. هوووم ؟
پاسخ:
صرفا جهت اطلاع
بحث طراحی های ستاد جوانان اصفهان به عهده بنده است 
شما هر چی اسمشو می خواین بزارین(تبلیغات/واسه دل خودم/نمونه کار و ...)
نظر شخصی بنده است در بین کاندیداها اصلح تر از همه هست 
و من الله توفیق
اوووووووووه تاحالا ندیده بودم یکی انقدرگیربده
خدابه مدیر وبلاگ صبربده واقعا

۱۴ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۶ فرشته محمدی


یا صاحب الزمان(عج)

دل کندم از زمین و زمان، از نگاه او
در آسمان به عشق تو سنگر گرفته ام...
امروز رهبری فرمودند نظر خاصی به کسی ندارند!
جالبه شما مسئول طراحی ستاد انتخابات اصفهان هستین ولی نتونستین حتی جواب سوال ساده ی من رو بدین.( اصلا از سوال من برداشت دیگه ای داشتین.) فکر نمی کنین این پست یه کم برای شما سنگین باشه؟
در ضمن نظر شخصی شما اصلا برای من مهم نیست. من یه دلیل خواسته بودم نه حتی قانع کننده! و جوابش هم دیگه مهم نیست.
در ضمن به اون دوست عزیز هم بگین قسمت نظرات معمولا برای سوال پرسیدن و رفع ابهام و ... است. قرار نیست ایشون جواب بنده رو بدن که اظهار نظر میکنن. 
پاسخ:
من مسئول طراحی ها نیستم فقط طراحی ها رو اون هم یه قسمت کوچیکش رو به عهده من گذاشتن و هیچ مسئولیتی ندارم که شما می فرمایید این پست برای شما سنگینه!
شاید به قول شما منظور شما رو من نفهمیده باشم برای همین مطلب در جواب بهار رو بخونین
شرمنده بهارخانوم
بنده جسارت کردم
فکرنمی کردم ناراحت بشید
شایدبه قول شما اشتباه بامن بوده که اظهارنظرکردم
به هرحال امیدوارم باخوندن مطلب اقای اعرابی منظورشون وفهمیده باشید
یاعلی
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۵ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 چرااین قدراین وبلاگ جنجالیه؟؟؟؟؟
سلام 
من با اظهار نظر کردن بقیه مشکلی ندارم. ولی احساس کردم جمله ی "ی نفر انقدر گیر بده" برای من سنگین بود.
شما هم منو ببخشید.
پاسخ:
با شما نبودنند این جمله رو !
شما به خودتون گرفتین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی