بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

از قدمگاهت آفتاب قد می کشد....



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

بی سنگر

نظرات  (۶)

۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۴ فرشته محمدی
هرجا دلی شکست به اینجا بیاورید...
اینجا بهشت، شهر خدا، شهر مشهد است

پاسخ:
گر هست بهتری ز شما گو بیاورند
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۶ نازنین ابراهیمی
سلام..

آخی یادش بخیر
نمایشگاه زیارت:
هرجادلی شکست به اینجا بیاورید
اینجا بهشت،شهرخدا،شهر مشهد است

خسته شکسته ام و به سختی رسیده ام..
پشت درم بگو که مرا تو بیاورند
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۸ فرشته محمدی
قرار بود دلم را که تا حرم ببری
یقین که با دلتان خوب تا نکرده دلم...

پاسخ:
قرار بود دلم را حرم نگه داری
یقین که با دلتان خوب تا نکرده دلم
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۷ فرشته محمدی
سلام

ممنون که درستش رو نوشتید
خودم هم شک کردم که درستش اونه یانه. اما فقط مصرعی که نوشتم به ذهنم میومد!!!

*
جزر آمده و حال مرا مَد کرده
بغض آمده از حنجره ام رد کرده
من این چمدان تو ساک ها را بردار
بدجور دلم هوای مشهد کرده
*
بازهم ممنون
درپناه حق
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۸ محمد حسین شهیدی
سلام
به شیشه های اتاقم دوباره ها کردم
و از نوشتن اسمت بر آن حیا کردم
به روی شیشه کشیدم شبیه یک گنبد
به پای شیشه نشستم رضا رضا کردم...

دلم الان تو حرمشه اما تنم...

ممنون از این پست

دل خسته ام

        هوای خراسانم آرزوست ...

 

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی