بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

و پس از چندی



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

بی سنگر

نظرات  (۱۰)

۰۲ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۱ فرشته محمدی
سلام
غلط املایی:مصرع اول : شیشه = شیششه
در کل زیبا بود...

آنقدر گفتیم از پریدن...پر در آوردیم
ناگاه از صحنی، ضریحی سر در آوردیم!

در پناه حق
یاعلی

پاسخ:
ممنون تصحیح شد

یا ابا الرئوف

 

     هزار تکه شد این من به لطف آینه هایت ...

پاسخ:
بسیار زیبا
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۸ فریاد بی صدا
اینجا جاده شماله؟؟؟؟
پاسخ:
بله
چه عجب...
ولی قشنگ بود
....
"فشنگ من هم مداد من است"
    medadjangi.blog.ir
سلام عطش  شما؟
پاسخ:
بار گزاری شد
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۵۰ محمد دنیوی زاده
زیبا
سلام.خیلی زیبا یود به نظر من   اگه ا ز این چیزها توی وبتون بگذارین بیشتر خواننده دارید.نظرت

آقاجان

  درآسمان دو دستت مرا کبوتر کن ...

پاسخ:
سلام
تک بیتی ها و تک مصرع های نابی می نویسین
فقط حیف فعلا وقت طراحیشو ندارم 

ممنون
یا علی

سلام

ممنون از حسن انتخابتون

ان شالله سعی میکنم بیشتر از این چیزا بذارم

 

التماس دعا

یاعلی


کاش..
   کاش...
           کاش من هم یک کبوتر بودم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی