بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

یقین که با دلتان خوب تا نکرده دلم



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

بی سنگر

نظرات  (۷)

ziba bood!
پاسخ:
باشد مورد قبول درگاهش
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۵۵ فرشته محمدی
سلام

زیارت قبول...

تک بیتی از این کبوتر:

در آسمان شما لحظه ای پریدن من
شبیه یک سفر دور کل دنیا بود...

در پناه حق
bale...!!!
سلام

زیارت قبول

زیبابودواقعا....

ایشا...به همین زودیابازم قسمت بشه

موفق باشید

یاعلی...
سلام:
بروزیم با یه کلیپ صوتی
با احترام دعوتید...
...
"فشنگ من هم مداد من است"
      medadjangi.blog.ir
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۲ قلمداد ظهور
عالی....

وبت قشنگه... ایشالا دلتم قشنگ باشه...

 

     ساعات خوب زندگی ام  درحرم گذشت ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی