بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

قرار شد...



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

بی سنگر

کربلا

نظرات  (۱۰)

التماس دعای خیلی زیاد.........
خوشا به سعادتتون...
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۴ فریاد بی صدا
و برای چندمین بار
گمان می کردم
قرار است مرا کربلا ببرند
اما نشد...

khosh behaletoon


eltemase 2a faravooon!

 

   جا مانده ام ز قافله ی کربلایتان

             یاری نما که بال وپرم زخم خورده است ...

 

  خیلی التماس دعا

  یاعلی

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۲ فرشته محمدی
می خوانی ام مرا و به سوی تو می پرم
ذکرم همین شده ست که: لبیک یا حسین...

  حسین جان

  کنار سفره ی تو آب هم نمک خورده است ...

التماس دعا فراوان نائب الزیاره ما هم باشید
پاسخ:
ما به کربلا نمی رویم/به کربلا بر می گردیم
گمان کنم این بار نوبت منم بشه..
اما رضا رضایت نامه ها را امضا می کنه...
فکر کنم این دفعه نوبت منم بشه...
برام دعا کنید...
پاهایم دیگر کشش ندارد
قلبم دیگر طاقت ندارد
و دلم بد جوری هوایی شده...
اما دیگه مهم ،
چون دل تنگم تنها چند قدم تا کربلا فاصله داره:
"کربلامنتظر ماست بیا تا برویم"
بازم میگم خوش به سعادتتون دلم بدجوری تنگ شده که یک بار دیگه بین الحرمین رو ببینم حتماخیلی تغیر کرده اونجا کاش بازم قسمت بشه میگن شاه خراسان برات کربلا امضا میکنه کاش مال منم یه نگاهی بندازه بازم میگم خوش به حالتون...........هی..‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی