بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

زندگی چیز دیگری شده است...



نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

بی سنگر

نظرات  (۵)

    
  حسین جان
  نام زیبایت مرا تا آسمان بالا کشید ...

  برا جامانده هاهم دعا کنید
  یاعلی
  
   
                                              
پاسخ:
سلام مصرع بعدی لطفا

در ضمن به قول حاج اقا محمودی

کسی به اسم جامونده نداریم
همینکه دلتون برای حرم تنگ شده زائرین

یا حق

 سلام
 والا من اینو یه جابه عنوان جمله کوتاه خونده بودم 
 بیت نبودکه مصرع بعد داشته باشه!

 ایشالا که همینطوره 
 ماهم ازهمین جا زائر میشیم
 السلام علیک یا اباعبدالله

سلام...
من همه ی کلیپ های شما ا دانلود کردم..
خیلی عالیه..
من با اون ها انس گرفتم...
خوش حال می شم اگه باز هم از این کلیپ های معنوی قرار دهید.
سلام:
به روزیم با خط مشیمان..
....
"فشنگ من هم مداد من است"
medadjangi.ir

salam


khoshhal misham be web site man ham sari bezanid!



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی