بیـــ ســــــنگر

باید لباس نوکریم را عوض کنم

دل من گم شد

سلام خدمت دوستان گرامی

خدا رو شاکرم که باز هم پس از چند روز غیبت تونستم به روز بشوم با امام رضا علیه السلام

دل من گم شد ، اگر پیدا شد

بســـــپارید امانات رضا

و اگر از تپـــش افتاد دلم 

ببریدش به ملاقات رضـــا 

از رضا خواستــه ام تا شاید 

بگـــذارد که غلامش بشوم 

همه گفتــند محال است اما 

دلخوشم من به محالات رضا


محسن ناصحی





نوشته شده توسط بی سنگر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بیـــ ســــــنگر

سلام خدمت دوستان گرامی

خدا رو شاکرم که باز هم پس از چند روز غیبت تونستم به روز بشوم با امام رضا علیه السلام

دل من گم شد ، اگر پیدا شد

بســـــپارید امانات رضا

و اگر از تپـــش افتاد دلم 

ببریدش به ملاقات رضـــا 

از رضا خواستــه ام تا شاید 

بگـــذارد که غلامش بشوم 

همه گفتــند محال است اما 

دلخوشم من به محالات رضا


محسن ناصحی



نظرات  (۷)

۱۹ دی ۹۲ ، ۰۹:۲۴ فریاد بی صدا
دلخوشم من به محالات رضا...
 یا اباالرئوف
 بگذار به مشق شب جریمه ام کنند؛
 املای امروزم را ...
 دوباره تورا
 به جای غریب، من نوشتم "قـریـب"
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۱۹ فرشته محمدی
دلم برا حرمت پر میزنه...

عالی بود...
در پناه حق
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۵:۳۷ حسین صادقی
سلام
عالی بود
خوشحال می شم به بی نشان من هم سری بزنید.
با سپاس.
۲۳ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۹ فریاد بی صدا
سلام
با یک طرح نوشت به روزم
ای معنی ناتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست
یک لحظه بایست و یک جمله بگو
تکلبف دلی که عاشقش کردی چیست؟

یا صاحب الزمان ادرکنی ...
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۰:۳۵ فریاد بی صدا
سلام
با:
وصیت آیت الله نخودکی به فرزندش
به روزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی